onsdag 14 september 2011

En rea av rang.

Idag svängde jag förbi Kupan i Borlänge. Det visade sig att de hade rea på "nästan allt" som det stod på skyltarna. Och inte vilken rea som helst, utan 75% avdrag. Självklart fick lite saker följa med hem.

Två 1,8-metersbitar prickigt tyg, en stuvpåse med ytterligare tolv tygbitar, ett delbart blixtlås, en liten lampfot, en korsstygnsbroderad krabba, nio glasunderlägg som ska pimpas, en liten solhatt och en påse couronne-ringar. Och eftersom det var rea kostade alltsammans 26 kronor. Varken mer eller mindre.

5 kommentarer:

  1. Vilket superfynd, grattis och här missade jag visst något. Själv hade de inte öppnat för dagen då jag åkte förbi. Undrar om det finns något/några fynd kvar? Kanske jag kan svänga förbi i morgon kväll!!!!
    Ha de bra.

    SvaraRadera
  2. Oj, rea på Kupan måste bli nästan gratis!
    Couronne-ringarna skulle jag också vilja hitta. Köpte några liknande för flera år sedan, men de är användna och borta...

    SvaraRadera
  3. Wow, vilka fynd, man får gratulera!

    SvaraRadera
  4. Ibland ska man ha tur!! Härliga fynd du gjort!

    //Henrietta

    SvaraRadera
  5. Det var rea som hette duga! Vilka fina fynd! :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails