lördag 23 juli 2011

Ledsam lördag.

Idag var det dags att hämta betongsakerna som vi göt i onsdags. De flesta blev ganska bra. Nedan ser ni dels mina saker och dels min mammas. Det jag känner mig mest nöjd med är nog min kruka med räfflade kanter (syns på den tredje bilden uppifrån, längst till höger).
Hjärtat med knappar som jag gjorde behöver lite sandpappring för att knapparna ska synas ordentligt, så det får jag visa en annan dag.
I övrigt har det förstås varit en ganska ledsam dag och de flesta tankarna har gått till Norge och alla som berörts av det sorgliga och ofattbara som hände igår.

2 kommentarer:

  1. Åhh jag bara måste få tummen ur och leka lite med betong..har så mycket jag skulle vilja testa att göra.. =)

    Kraaaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  2. Fina grejer! Jag gillar verkligen hjärtana längst ner.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails