söndag 26 juni 2011

Ugglan som flög sin kos.

Ett par av er läsare har kommenterat och frågat om annonsen som poppar upp när man går in på min blogg. Jag har undersökt saken och den kommer från den sajt som ligger bakom min besöksräknare (den med måttbandet). Antagligen har jag i och med anskaffandet av räknaren godkänt någon finstilt paragraf om att de får annonsera på min blogg. Märkligt nog tog det nästan ett år efter att jag skaffade besöksräknaren innan annonsen började dyka upp.
Jag vill egentligen att bloggen ska vara annonsfri, men jag vill också gärna ha räknaren kvar, så jag antar att det inte är så mycket jag kan göra åt saken. Nu har jag i alla fall tagit bort den lilla "ad free blog"-bilden med ugglan som tidigare fanns i högerkanten. Man vill ju inte framstå som en hycklare. :)

2 kommentarer:

  1. Om du vill ha en räknare som tyvärr inte ser ut som ett måttband, men annars är väldigt bra, tipsar jag gärna om den jag har (susnet), du kan vad jag minns ställa in vilket tal den ska börja på och missar då inte alla tidigare besök!

    Men jag tänkte absolut inte på dig som hycklare, med eller utan uggla :)

    /fröken c

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset! Jag gillar ju mitt måttband, men jag ska fundera på saken. :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails