torsdag 23 juni 2011

Pinnar 2.0.

På slöjdklubbskvällen förra veckan påbörjade jag denna skapelse. Det ni ser här är version 2.0, kan man säga. När jag hade varit ute och knipsat mer sly och höll på att fläta in de sista kvistarna, gled pinnarna i "ringen" isär och hela alltet sprack upp. Jag svor ett tag och lämnade pinnhögen på golvet. Under helgen lade jag dem i blöt och gjorde ett nytt försök och den här gången gick det lite bättre.

Vad är det då, undrar ni kanske nu. Jo, det är egentligen ett grytunderlägg, men jag tänker att det kanske kan duga till bröd- eller kakfat också.

4 kommentarer:

  1. Vad duktig du är. Vilken härlig skapelse som kan användas till flera saker.

    SvaraRadera
  2. Jättefint! Duktig du är!

    SvaraRadera
  3. Vad duktig du är.
    Önskar dej en skön midsommar.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  4. Åh men nu fick jag ju jättestor lust att prova!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails