onsdag 31 december 2014

Decembermandala, årets mandalor och en titt bakom kulisserna.

Då var vi inne på årets sista dag och därmed årets sista månadsmandala. December är ju i mångt och mycket synonymt med förberedelser och firande av jul. Julpynt och julgodis, paketinslagning med washitejp och så har jag, ett par år efter alla andra, börjat spela wordfeud. Förutom det har jag stickat en del och haft konsert med min härliga kör.


Så här har mitt 2014 i mandalaform sett ut, månad för månad. Det har varit ett ganska roligt sätt att blicka tillbaka på. Eftersom jag gjort månatliga sammanfattningar tänkte jag inte göra någon bloggårskrönika i år, men den som vill läsa texterna om respektive månad kan göra det under taggen Månadens mandala.


Och så tänkte jag visa en liten bakom-kulisserna-bild. Såhär kan det se ut när en mandala ska plockas ihop.


En trevlig nyårsafton och ett gott 2015 önskar jag er, alla kära läsare, och mig själv såklart! Vi hörs igen på det nya året.

6 kommentarer:

  1. Dom är så fina och inspirerande dina mandalas (och du och din blogg också). Gott slut & gott nytt år!

    SvaraRadera
  2. Tok fina är dina bilder! Gott nytt år!

    SvaraRadera
  3. Gott nytt år! Diggar dina mandalas :-)

    SvaraRadera
  4. Gud vad snyggt med alla Mandalays ihop! Är helt beroende av WF. Började när jag ammade min yngsta för tre år sedan och har inte kunnat sluta.

    SvaraRadera
  5. Är det kan hända tovade lussebullar? Och jag tycker som föregående talare - mandalorna är fantastiska i kombo! God fortsättning!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fantastiskt, vilken rolig idé!

      Och ang. MM: Man är med på de teman som känns inspirerande - de månader som passar livet! Ett, tre, eller alla, precis som man vill :)

      Radera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails