söndag 28 december 2014

Helt otroligt!

Brunkulla-kassen som jag skrev om för någon vecka sedan, köptes av Eva med bloggen Löpmaskan. Idag fick jag ett mail från henne. Hon hade varit hos släktingar under julhelgen och kommit att bläddra i ett nummer av Hemmets Journal från förra året, där hon hittade detta.



Alltså, vilket jäkla sammanträffande! Någon har alltså gått på loppis, köpt ett likadant broderi som jag, också sytt en kasse av det, tagit en bild på kassen och skickat in till tidningen, som publicerat det. Och sedan har Eva råkat läsa just det numret, några dagar efter det att hon köpt min kasse. Vad är oddsen för det? Eva, vi kanske borde köpa varsin lott?

Det enda som fattas nu är väl att signaturen  Mariann, som sytt kassarna på bilden, läser detta också.

4 kommentarer:

  1. hej
    maila hemmets journal och berätta om sammanträffandet kanske de också tycker att det är lite kul.
    hälsningar Fröken Slöjd

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, har faktiskt tänkt på det jag också. :)

      Radera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails