torsdag 1 augusti 2013

Färgmixade namnband.

När det för ett tag sedan var dags att beställa nya namnetiketter, föll valet på en sådan här färgmix. Oväntat roligt att kunna matcha (eller missmatcha) etiketten till det sydda alstret faktiskt. Dessutom ett bra sätt att se vilka färgkombinationer som gör sig bra och vilka som är mindre lyckade. Vit text på grå bakgrund till exempel är inget jag någonsin kommer att beställa i större kvantiteter. Även om texten syns ganska bra just på den här bilden, är den i vissa vinklar nästan osynlig i verkligheten.


7 kommentarer:

  1. Snyggt - jag gillade bäst rött på grönt och rött på rosa.

    SvaraRadera
  2. Tjusigt! Vad roligt med alla olika färger. Får man fråga lite snällt var du fick tag i dem? Har bara svarta sedan innan och det känns lite tråkigt i längden :P

    SvaraRadera
  3. Hej, undrar också varifrån du har beställt?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har beställt från vävnamn.se. Kanske andra namnbandsföretag också färgmixar, men det vet jag inte.

      Radera
  4. Ja, vilka fina! Kan man beställa bara en variant fast i färg, tror du? Typ bara gröna med röd text?

    SvaraRadera
  5. Verkligen snygga, den enkla är ibland det bästa

    SvaraRadera
  6. Åhh vilka skojiga! Dessa måste jag kika närmare på.. =)

    Kram
    Sanna

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails