måndag 29 augusti 2011

Färgglädje.

Jag hittade en stor burk med kritor, färgpennor, vanliga blyertspennor och några penslar för en tjuga på Myrorna förra veckan. I lördags morse under Melodikrysset pillrade jag av pappret från alla kritorna (det är ungefär så mycket simultanförmåga jag besitter).
Tanken är att jag ska stöpa om dem till något liknande det här så småningom. Tills vidare förvarar jag dem i min, för ändamålet väldigt lämpliga, bokstavsask som jag köpte på Granit häromdagen när jag var i Uppsala. Färgpennorna tar jag med till jobbet.

2 kommentarer:

  1. Härlig färgprakt! :-) Jag har också varit sugen på att smälta egna vaxkritefigurer, men det har iinte blivit av än.

    SvaraRadera
  2. Wao! Kollade in på länken, jättehäftigt.
    Och kollade din tävling. 76 kommentarer! WAO till det med! Har du annonsfri blogg? /Linda G

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails