fredag 31 oktober 2014

Oktobermandala.

Dags att lägga ännu en månad till handlingarna. Oktober har bara svischat förbi, känns det som. Jag började i alla fall månaden med höstlövslek och kastanjepyssel, det sistnämnda tillsammans med min sjuåriga lilla kompis som var minst lika snabb som jag på att väva (eller vad man nu ska kalla det) runt kastanjerna.


Sedan har jag sytt en hög med necessärer. Och förra helgen tog jag med mig dem, lite annat pick och pack och alla växelmynt jag kunde uppbringa, och drog till Eko-bazaaren. Och så var det dags att ställa tillbaka klockan och ta in balkongmöblerna. I mitt fall har balkongbordet inte hunnit längre än till vardagsrummet, men eftersom det är lite mandalainspirerat i sitt mönster passade det ju bra att bygga oktobermandalan på.
Hur har er oktober varit?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails