torsdag 9 februari 2012

Börja om från början, börja om på nytt.

Minns ni den brunrosa stickningen? Jag kände mig ju inte riktigt nöjd med hur den artade sig och det slutade faktiskt med att jag började om enligt ett annat mönster. Till sist blev det en färdig jukseflettehals i julklapp till min vackra svägerska.
Min bror meddelade raskt att han önskar sig en egen och i väntan på den lånar han tydligen sin hustrus närhelst han kommer åt, så jag får väl sätta fart på stickorna igen snart antar jag. Och just det, översta bilden har jag inte tagit själv utan fått av själva modellen.

2 kommentarer:

  1. vilken fin fuskolle! Såna hade jag bara som liten, men de är ganska praktiska faktisk!

    SvaraRadera
  2. Superfin! Förstår att svägerskan blev nöjd och att brorsan tjuvlånar.. =)

    SV: Tack för tipset.. Otroligt nog så verkar det som om det inte finns vettiga mattrasor någonstans bara för att jag letar..suck..hittar bara vita, bruna, grå, mm..men skam den som ger sig..letar vidare..vill påbörja min grytlapp nån gång.. ;) hehe..

    Ha en fortsatt fin söndag! <3
    Kraaaaam
    Sanna

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails