måndag 27 februari 2012

Om Anna och världens litenhet.

Någon gång i somras hittade jag en väldigt trevlig blogg. Färgglad retroinredning och kreativa projekt med återbruksförtecken, precis i min smak! Tyvärr verkade skribenten ha gjort ett uppehåll, men jag lade ändå till den bland mina länkar. Nu igår fick jag se att det kommit ett nytt inlägg (det visade sig sedan att det fanns fler, som av någon anledning inte dykt upp i länklistan). Jag blev väldigt glad och skrev en uppskattande kommentar. Anna, som bloggaren ifråga heter, tittade i sin tur in här och det visade sig att det är hon som har gjort slipslampskärmen! Hon jobbar alltså på Stadsmissionens remake i Göteborg. Det är ju helt ofattbart vilka sammanträffanden tillvaron bjuder på ibland!

Och titta för allt i världen in hos Anna ni också!

3 kommentarer:

  1. Åhh tusen tack för bloggtipset! Förälskelsen slog till direkt! ;) hihi..

    SV: Mmm kämpar på med bebbefilten nu så jag kan hälsa på vår lilla sessa i slutet utav veckan! <3

    Kraaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  2. Nämen oj vad du är tokfin. Undrade just varför besöksantalet stigit med 593%

    Anna tackar och bockar ödmjukast!

    SvaraRadera
  3. Tusen tack för både bloggtipset och bensintipset! (men var får man tag i sån?)

    Ha en fortsatt fin kväll bland dina UFO:n! :D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails