tisdag 24 november 2009

Det känns som att det är lite glest mellan inläggen just nu. Jag skyller fortfarande på mina resor. Det är förstås jättekul att åka till olika ställen, träffa folk jag tycker om och göra roliga saker, men just nu har allt roligt koncentrerats till en ganska kort, men följaktligen intensiv, period. Dessutom har jag lyckats dra på mig en andra förkylning, knappt tillfrisknad från den förra. Tur att det kommer ett jullov inom några veckor, med möjlighet att vila upp sig!

I helgen som gick var jag som sagt i Göteborg, vilket förstås föranledde ett besök på Strikk. En av mina vänner ska nämligen gifta sig i februari och jag ska sticka en sjal som hon ska bära vid bröllopet. Efter en del efterforskningar på bl a Ravelry bestämde vi oss för en sån här sjal i ljust grålila med silverglitter. Det ska bli så roligt att sticka den!

Imorgon är det dags för nästa tur. Denna gång bär det av till London med en kompis. Trots att resan varit planerad sedan ganska länge har vi inte några aktiviteter inbokade. Har ni några tips, slöjdrelaterade eller ej, så fram med dem bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails