söndag 1 mars 2015

I mina (pärlplatte-)händer.

Idag hänger jag i soffan. Stickar lite, pärlar lite och slötittar lite på femmilen (okej, jag lyckades tillfälligt uppbåda lite mer engagemang under upploppet nyss). Mönstret till pärlplattan hittade jag hos @michelebayolsen på instagram och så har jag gjort några pyttesmå ändringar, typ flyttat på några svarta pärlor. Det blir nog en skylt till toadörren.


Annars har jag mest snytpapper i händerna för närvarande. Februarisjukan tog mig också till sist.
För att se fler söndagshantverk, segla över till Mitt hem är min borg och klicka dig vidare till de andra i utmaningen.

1 kommentar:

  1. Vilken rolig ide! Passar perfekt till toan. Kul att ha nytta av sina pyssel. Roligt att du vill vara med i utmaningen!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails