söndag 5 maj 2013

När det inte blir som man har tänkt...

... utan bättre. Under tiden som jag var på gårdsloppisen igår föddes min brorson och idag fick jag träffa honom. Hålla i famnen, pussa på de skrynkliga fotsulorna och titta djupt i de nästan svarta ögonen. Kärlek.


Förutom detta fick jag hänga en hel del med lilla A, som också sov över hos mina föräldrar. Vi hann hänga till och med lite mer än planerat, eftersom hon och jag delade rum och hon väckte mig 5.20 imorse med ett uppfordrande "fastej!". Att somna om ville hon inte höra talas om.
Loppisen då? Den var faktiskt lite av en besvikelse. Mycket porslinsfigurer, avlagda H&M-plagg, udda ljuslyktor och plastleksaker. Några fynd gjorde jag, men de kom liksom lite i skymundan av helgens andra begivenheter.

5 kommentarer:

  1. Åh vad roligt! Visst är det härligt med små gryn som vaknar tidigt (eller inte:)

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt!!! Lilla livet, så liten och fin baby. Och rara storasyskonet som säger fastej. Stort grattis!

    SvaraRadera
  3. Grattis till brorsonen!:) Så roligt! Barn är livet! Kram från Monica

    SvaraRadera
  4. Så fint! ♥ Så häftigt det måste vara att få vara faster (eller moster)! Grattis!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails