torsdag 26 maj 2011

Sist in, först ut.

Inspirerad av Maria, som nyligen visade en del av sina fina loppisfyndade glas, tänkte jag göra det samma. Först ut blir de senast (nämligen idag) inköpta vinglasen med blommor. Eftersom ett av dem har nagg i kanten sänkte mannen på Myrorna priset till hälften på alla tre. Logiken i det förstod jag icke, eftersom de såldes ett och ett och det inte var nåt fel på de övriga. Men jag är ju inte den som är den, så jag betalade snällt de totalt 15 kronor han ville ha. :)

4 kommentarer:

  1. Snygga glas och får man rabatt är det bara att tacka och ta emot.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Haha, jag har sett dem de senaste gångerna jag gått ner till Myrorna (letat tekoppar), de stod liksom ut i mängden. Jag gillar färgerna, men var själv inte helt manad att köpa dem så det var ju tur för dem att de blev köpta av dig :)

    /Sara

    SvaraRadera
  3. Fina glas, och det var minsann ingen dålig prutning det där! :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails