torsdag 23 september 2010

Byta grejer.

Lina, som har bloggen Ä I A Gart, och jag har bytt slöjd med varandra. Hon har gjort den här fina blompinnen, täljd och målad med linoljefärg, åt mig.

Den går väldigt fint ihop med de befintliga blompinnarna på balkongen. Snart ska alla pinnar och blommor dock få flytta in för hösten.
Mitt bidrag i bytet var en Linoleum-disktrasa, som Lina önskat. Den här gången har jag följt mönstret till punkt och pricka inklusive sticknummer, vilket gjorde att trasan blev en aning glesare än de andra jag gjort. Jag tänker att den ska torka lite snabbare efter användning så.

4 kommentarer:

  1. Men vad lyxigt! För båda er!

    SvaraRadera
  2. For noen flotte bytteting. Disktraser er på "mote" og strikke nå men dette var en variant jeg aldrig sett før, spennende.

    Ha en fortsatt fin uke!

    Pernilla

    SvaraRadera
  3. Den var fin, din plastkorg. Snyggt med handtag på!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails