söndag 23 maj 2010

Vårutställning på Sätergläntan.

Igår var jag med några vänner på vårutställning på Sätergläntan och tittade på allt det vackra som eleverna åstadkommit under året. Här följer några av de bilder jag hann ta innan kamerabatteriet tog slut. Vi hann också titta på sömnadselevernas modevisning. Jag tänkte visa bilder därifrån i ett separat inlägg senare.

Idag ösregnar det, så det passar kanske bra att stanna inne och förvalta lite av den inspiration som utställningen gav. Jag ska också göra i ordning och posta mitt paket till nåldynebytet.

2 kommentarer:

  1. Å jag ville också åka till sätergläntan! Men fick nöja mig med kossor som sagt. Kul att du också var där!

    SvaraRadera
  2. Kossor i all ära, men det var väldigt fint på Gläntan också, som alltid. :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails