tisdag 31 januari 2017

Sedan sist....

.... har jag tittat mer på SKAM än vad som nog egentligen är riktigt nyttigt.

.... har jag, tack vare punkten ovan, haft en massa sticka-framför-tv:n-tid och har kommit rätt långt på ett segt stickprojekt.

.... har jag, inom loppet av ett par dygn, både glömt min telefon på biblioteket och lämnat kvar mina jobbnycklar hos min pappa, i tron att det var hans extranyckel jag hängde upp. Uppdagades på måndag morgon när jag skulle låsa upp mitt arbetsrum. Kan man bli dement vid 37 års ålder?

.... har jag sytt fast en grå tofs på den gula mössan jag stickade för några veckor sedan.

.... har den magiska dagen infallit då det inte längre är kolmörkt ute när det är dags att gå hem från jobbet. Det finns hopp om livet!

3 kommentarer:

  1. Tror inte du är senil, men ibland är hjärtat här och huvudet någon annanstans, då inträffar det osannolika!

    SvaraRadera
  2. Haha åh, jag tror en kan vara drabbad av januari/februari-förvirring också! Upplever hela tiden att jag gör extremt dumma småmisstag utan att kunna förklara det på annat vis! Hoppas du skonas från fler nu!!

    SvaraRadera
  3. Välkommen till min värld! Kan också ses som motion, om än lite bökig sådan.. ja, du vet, de man inte har i huvudet..

    Härligt att vi går mot ljusare tider!!! :) :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails