söndag 2 juni 2013

Hemkommen.

Åh, jag har så mycket roligt att berätta! Jag har just kommit hem från en semestervecka i Jerusalem. Tack vare några tidsinställda inlägg har ni nog inte märkt att jag varit borta, men det har jag alltså. Det har varit en toppenresa på alla sätt och jag ser fram emot att få dela några av upplevelserna och platserna jag besökt med er! Först ska jag bara ligga i min soffa lite, dricka lite kranvatten som inte smakar klor, sova i min egen sköna säng och gå igenom de drygt tusen bilder jag tagit under veckan (nej, jag skojar inte, 1100 foton prick finns det på minneskortet). Ja, och så kanske jobba lite. Men sedan!

4 kommentarer:

  1. Välkommen hem! Ser fram emot foton! Vet du vad som precis slog mig, min granne & hennes dotter som är en av Elsas bf kom också hem från Israel idag. Undrar om de inte åkte samma dag som du också. Ni kanske var på samma plan?!

    SvaraRadera
  2. Välkommen hem! Ser fram emot foton! Vet du vad som precis slog mig, min granne & hennes dotter som är en av Elsas bf kom också hem från Israel idag. Undrar om de inte åkte samma dag som du också. Ni kanske var på samma plan?!

    SvaraRadera
  3. Spännande!
    Den staden skulle jag gärna se. Ser fram emot att du sorterat bilder och får in här:)

    SvaraRadera
  4. Oj, vilken häftig resa. Precis så som du beskriver det, känns det när man kommer hem efter en resa. Den egna sängen och det goda vattnet i kranen är efterlängtat :)

    Jag önskar dig en härlig dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails