måndag 17 juni 2013

Balkongmåndag.

Trots att jag var på jobbet till 17.15 idag, så har det känts som att kvällen räckt till mycket. Jag har hunnit städa balkongen, som var täckt av tallpollen, och piffa den lite. Dessutom har jag varit och tvättat bilen. Och inte minst viktigt, jag har hunnit sitta en god stund på balkongen och njuta resultatet av städ och piff!
Här kommer en bildbomb med detaljer från balkongen. Lampslingan och plåtskylten med ordet sommar har jag gjort själv och fågeln av papier maché är inköpt i Jerusalem. Golvplattorna av plast lade jag förra året och jag är så nöjd med dem! Det blev både skönare att gå på och snyggare än det slitna betonggolvet.






4 kommentarer:

  1. Kul! Gillar din plåtskylt! Jag har bara en stor en, vilken aldrig hade kunnat klippa ut hålen i bokstäverna. Måste kanske nyinvestera i en mindre.

    SvaraRadera
  2. Åh jag älskar sommarskylten! Härlig balkong:)

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig blomsterprakt! :)

    ...och skylten var ju verkligen jättecharmig!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails