torsdag 13 juni 2013

My sew called life.

Sedan jag kom hem från Israel känns det som om livet har bestått av två saker och två saker endast: jobb och sömnad. Det här med massproduktion och heltidsarbete alltså, det är inte lätt att få ihop. Och så prismärkning och packning på det. Turligt nog fanns det ju en extra ledig dag insprängd i förra veckan och sedan en helg kort därefter. Igår kväll lämnade jag i alla fall in försäljningsgrejerna på Nyfiket och hädanefter planerar jag att återgå till ett normalt liv. Ni vet ett sådant där man hinner träffa folk, diska, blogga, se på tv och där man går och lägger sig före midnatt.

Bland annat har jag sytt de här sju smånecessärerna. Av dem jag bloggat om tidigare hade fem nämligen redan blivit sålda. Dessutom har jag sytt en hög lite större necessärer, kassar och lapptäcken. Bilder på övriga saker kommer så småningom.

4 kommentarer:

  1. Vad fina! Det där Nyfiket lät ju roligt också! Synd en inte bor i alla roliga städer samtidigt :P

    SvaraRadera
  2. Vad spännande, håller tummarna för dig att det kommer gå bra med försäljningen!

    Och dina trakter, är det där jag har varit alltså? :)
    Ransäter var platsen dit jag åkte, är du värmlänning? Då har du nog fin dialekt!

    SvaraRadera
  3. jag taggar dig! Hoppas att du vill svara på några frågor om sommarläsning.

    SvaraRadera
  4. Jag inbillar mig att du läser ibland också nämligen. ;)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails