söndag 21 november 2010

UFO-kalendern.

Jag har spenderat dagen med att städa, vilket innebär att jag tillbringat en hel del tid plockande bland olika projekt som halvfärdiga blivit liggande framme. Tanken väcktes att det kanske är dags att göra färdigt några av dem och så kom jag på en idé: en adventskalender!
Nog för att jag är en tidsoptimist utan dess like, men inte ens jag inbillar mig att jag ska kunna färdigställa en sak om dagen (inte för att jag inte, om jag rannsakar mig själv, nog har pågående projekt för att täcka in alla dagar i december...) men en grej i veckan borde jag kunna klara. Alltså, ett avslutat pysselprojekt per adventssöndag, med redovisning på bloggen.

Är det nån mer som vill haka på?

6 kommentarer:

  1. En strålande idé! Jag hakar på.

    SvaraRadera
  2. Kul idé! Jag ser fram emot rapporteringen! :-) Tyvärr har jag ingen möjlighet att hänga på, men jag lovar att vara lite hejaklack istället.

    SvaraRadera
  3. Jag ska försöka ta det lugnt i år så jag hakar inte på men det ska bli kul att se vad du gömmer i din kalender! :)

    SvaraRadera
  4. En bra kalender alltså! Jag har inte alls koll på alla mina projekt. Och jag har så många idéer som jag skulle vilja testa och julklappar jag vill pyssla. Jag är gärna med lite i smyg, sådär halvt liksom. :)

    SvaraRadera
  5. Kul idé :) Själv har jag alltid en massa "akuta projekt" att ta itu med, så det där jag vill göra för att prova, det hinner jag aldrig med...

    SvaraRadera
  6. Absolut! En sån bra idé, jag vill vara med!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails