torsdag 11 november 2010

Ett brev.

Idag låg ett brev från utlandet, närmare bestämt England, på hallmattan när jag kom hem från jobbet.
Det var min vinst i Svalas utlottning. Till och med baksidan av brevet var blommig och fin.
 När jag öppnade det, trillade några fler blommor ut på köksgolvet.
Men det bästa med brevet var ändå innehållet: en charmerande dödskallebrosch och ett näsduksfodral i fint tyg som var både blommigt och prickigt och ett trevligt litet brev. Allt förpackat i en söt hemgjord påse.
Tack snälla Erica för den fina vinsten! Den var verkligen välgörande en mörk novembertorsdag!

3 kommentarer:

  1. Jag fick också ett litet paket med posten idag :-) Ska visa upp mitt innehåll imorgon eller någon annan dag snart. Visst gör hon fina saker? Jag blev helt glad för det jag fick! Så fin du kommer att vara i din nya brosch!

    SvaraRadera
  2. Så fint och vad roligt det är att få presenter så där helt utan vidare.
    Kram birgitta

    SvaraRadera
  3. Vad glad jag blir att du tyckte om det! =o)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails