måndag 29 november 2010

Julpyssel (digitalt och analogt).

Att klippa såna här snöstjärnor i papper är ju ett klassiskt pyssel som jag kan tycka att man gör lite för sällan som vuxen. Numera kan hugade papperspysslare klippa sina snöstjärnor digitalt här.

Du som befinner dig i Falutrakten och vill ha lite mer hands-on pyssel, dig rekommenderar jag att komma till Dalarnas museum på onsdag 1/12. Hemslöjdsföreningen håller julpyssel mellan 17.00 och 20.30. Det kostar 20 kronor och är öppet för både vuxna och barn. Kom kom och återbruksslöjda med mig och min slöjdklubbsledarkollega Anne!

2 kommentarer:

  1. Intressant! Handledsvänligt klipppyssel! Ska jag kolla in!

    SvaraRadera
  2. Kul med digitalt klipp, det måste jag genast testa...

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails