torsdag 3 maj 2012

Värsta dealen.

I början av förra veckan ringde det en tant, som läst artikeln om mig i Annonsbladet och som hade tyger hon ville bli av med. Jag fick komma dit och titta och köpa det jag ville ha, innan hon gjorde sig av med tygerna. För 200 kr kom jag hem med den här högen. Allt är bomull, en del kraftigare och en del tunnare. Det är flera gardinlängder, ett par överkast och ett antal ofållade bitar, så det är en hel del tyg. Dessutom fick jag en liten gjutjärnsljusstake i dansk design med i priset. Kul!
Nu på lördag är det förresten dags för en av årets höjdpunkter igen - gårdsloppisdag i Elsborg! I år ska jag - hör och häpna - inte bara handla utan även försöka sälja av lite saker tillsammans med en kompis och några av hennes bekanta. Peppen är som vanligt stor! Här och här kan fynden från de två föregående årens gårdsloppisar beskådas.

3 kommentarer:

  1. Vilken dröm! Sådant finns ju bara i ens fantasier!
    /Henrietta

    SvaraRadera
  2. Åhh vilket kap!! Förstår att du är nöjd! <3 Lycka till på loppiset också, önskar att jag kunde hälsa på.. =)

    Kraaaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  3. Vilket kap! :)
    Hoppas loppissäljandet/shoppandet går bra och att du hittar många fina fynd!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails