fredag 25 maj 2012

Telefonhållare.

Jag har gjort en liten mobilhållarpryl som man kan hänga telefonen i under laddning. Det finns liknande att köpa, vet jag, men jag fick idén att göra en själv här för ett tag sedan. Jag har inte orkat vara så ambitiös och klä in den med tyg, men det kan hända att jag pimpar den på nåt sätt så småningom. Det är en gammal body lotion-flaska som jag återbrukat, tror jag.
Eftersom jag inte orkar redigera bilden så får ni nu veta vilken telefon jag har. Samsung, det går bra att kontakta mig på adressen till höger, så kan vi göra upp om ersättningen för denna lilla produktplacering. :)
Såhär ser den alltså ut i all sin sneda glans. "Halsen" kan man snurra upp sladden runt och så sticker man alltså kontakten genom hålet, som synes.

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails