onsdag 15 maj 2013

Tio små necessärer.

I sommar ska jag sälja hantverk på Nyfiket på Gammelgården i Rättvik. Det är exakt en månad tills caféet och butiken öppnar för säsongen och jag håller som bäst på att massproducera. I söndags sträcksydde jag tio necessärer till exempel. Tillsammans med de fyra som jag sydde på Kristi Himmelsfärdsdagen blir det en riktig gladhög!


En av necessärerna, den gula nederst till vänster, är redan tingad, de övriga kommer alltså att finnas till försäljning på Nyfiket fr o m den 15 juni.

10 kommentarer:

  1. Verkligen en gladhög!
    Tur att ja bestämt mig, annars hade jag blivit sittande här i valet o kvalet resten av kvällen;)

    SvaraRadera
  2. Som en hög färgglada karameller!

    SvaraRadera
  3. Verkligen härliga och glada färger! Det grönblommiga tyget ser lite extra fantastiskt ut :-)

    SvaraRadera
  4. oohh, härliga tyger. Lycka till med försäljningen!!

    SvaraRadera
  5. Bra jobbat! Vad kul att sälja sina grejer:)

    SvaraRadera
  6. Så flitigt!! Härliga färgval!

    SvaraRadera
  7. Oj himmel vilka fina! Dom kommer bli poppis, hade ekonomin tillåtit hade jag gärna köpt en själv också.. <3

    Kramar
    Sanna

    SvaraRadera
  8. Härlig gladhög! Och kul att se tyget i den färgställningen. Lycka till på marknaden!

    SvaraRadera
  9. Fina! De kommer att gå åt som smör i solsken!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails