torsdag 2 februari 2012

Do redo för händer och fötter.

Sanna med bloggen Krimskramsan skickade en överraskningsjulklapp till mig (ja, jag vet att det var länge sedan jul, men jag har inte kommit åt att fota i dagsljus förrän nyligen) bestående av dessa halvvantar, sydda av en återbrukad yllekofta.
I paketet låg också två julpynt, som dock får ligga till sig inför nästa jul eftersom jag inte hämtade ut paketet förrän i mellandagarna och en påse julte. Trevligt var det att få en oväntad julklapp sådär, så det tackar jag så mycket för, Sanna!

Sedan måste jag även visa en bild från min mamma, som opererat en fot och sitter hemma med gips upp till knät. Hon har redoat en gammal raggsocka från mormor genom att klippa av foten och sticka en ny tå på skaftet. Vips blev det en töjbar "socka" att trä på gipset för att värma tårna som sticker ut.

4 kommentarer:

  1. Mycket fräsiga halvvantar! :)

    SvaraRadera
  2. Skoj att du gillade mina små klappar gumman! =)

    Ha en fortsatt fin helg! <3
    Kraaaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  3. Tåvärmaren fick mig att le av glädje :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails