fredag 13 maj 2011

Med risk för att upprepa mig...

... så kommer gårdagens inlägg i repris, eftersom Blogger tydligen har ätit upp det. Vi får väl se om det dyker upp igen i sin tidigare form. Och du Fanny(?) som kommenterade, jag tror inte jag besökt din blogg och nu försvann länken dit. Skriv gärna en rad igen så jag kan titta in hos dig!
Vad i fridens dagar tar människan sig till nu då? Virkar hon ett fiaspel?

Nej, det är ju faktiskt bara hjärtekatten som är på gång. Nu har den redan fått ett namn, men annars skulle kanske Fia vara ett bra förslag.
Och ja, det är nåt väldigt konstigt med färgen. Katten är i själva verket inte orange, utan gul. Och nä, jag följer inte mönstret helt och hållet. Frågor på det? :)

2 kommentarer:

  1. Jag har också "förlorat" ett inlägg...hmmm...mmatilda skrev att det kanske är för att det är fredagen den 13e! ;-)

    SvaraRadera
  2. Åhh äntligen funkar det, har ju inte funkat att lämna kommentarer hos er med bloggspot ett tag nu.. =)

    Du har ett litet award att hämta inne hos mig.. =)

    Kraaaaaam
    Sanna

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails