söndag 25 september 2011

Skåpet är hemma!

Igår hämtade jag hem mitt skåp från Sara där jag fått inhysa det under ommålningen. Nu står det i vardagsrummet i all sin röda prakt och jag är såååå himla nöjd!
Och bara för att rekapitulera lite: såhär såg skåpet alltså ut, före slipmaskin och linoljefärg, när jag hittade det på Myrorna i slutet av april.
Jag har planer på att pimpa insidan av dörrarna lite också, men det får bli ett senare projekt. Nu ska jag bara titta på det ett tag och njuta av hur fint det blev!

4 kommentarer:

  1. Oj vad mycket fint som har hänt här sen jag tittade sist. Härlig färg på skåpet och vilken fin krona du har gjort. Och som vanligt supersöta broderier:)
    Ha en skön söndagskväll!

    SvaraRadera
  2. Så otroligt fint det blev! Du har gjort ett jättebra jobb och verkligen valt rätt nyans.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails