söndag 5 juli 2015

I Frallans sommargarderob.

Här är de två andra t-shirtarna som jag sydde till Frallan häromveckan. Den randiga trikån köpte jag för ändamålet och den gröna med stjärnor har jag haft i tygskåpet i flera år.
Mönstret är Ottobre 301 med kortad ärmlängd.



Den gröna hade jag faktiskt redan klippt till, men inte hunnit sy ihop än, när min bror frågade om jag kunde sy några fler tröjor. Och den passar för övrigt extra bra just nu, eftersom Frallan numera använder de här gröna byxorna, som jag sydde till Lilla A för några år sedan.

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat! Och vad snygga fisktröjor du hade sytt längre ner! Lyllos Frallan :-)

    SvaraRadera
  2. Vilken toppenfaster Frallan och Lilla A har! Kul att de får defilera i finfina kläder som tillkommit under andra förhållanden än vad gängse kedjor har att erbjuda.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails