måndag 30 juni 2014

Junimandala.

Ja, vi avslutar väl månaden på samma sätt som vi började den - med en månadsmandala. Tänk att halva 2014 har passerat, det är ju lite galet. I och med månadssammanfattningarna blir det tydligt hur fort tiden löper. Varje gång tycker jag att det känns som att jag nyss satte ihop förra månadens mandala.


Vad passar väl bättre en midsommarmånad än en mandala av midsommarblommor? Dock kan man ju tro att det är höst nästan, vädermässigt. Tio plusgrader och regn verkar vara standard för tillfället, jag hoppas på snar bättring! Precis just nu tittar faktiskt solen fram och det tror jag är nästan första gången den visar sig sedan före midsommar.

Den här mandalan har jag gjort på ett speciellt sätt, som jag tänkte berätta mer om imorgon eller så.

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails