torsdag 23 oktober 2014

Snabbt sålt.

Minns ni påsen med broderier som jag fyndade på Kupan i våras? Häromveckan bestämde jag mig för att göra något av dem, så jag sydde några små necessärer där jag blandade upp broderierna med gamla jeans och ett par andra tyger.


Båda är av mina vanliga modeller, som jag ritat i några olika varianter, med secondhandköpta blixtlås och foder i kontrasterande tyg.


Jag lade upp en bild på de färdiga necessärerna på Instagram och vips blev de här två sålda. De resterande kommer att finnas till försäljning på eko-bazaaren på lördag.

3 kommentarer:

  1. Så fina!! Ida, jag önskar mig necessärer i julklapp/fölse! En stor och en liten. MVH bortskämd svägerska ��❤

    SvaraRadera
  2. Vilken bra ide! Riktigt stiliga. Gillar dem skarpt!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails