söndag 27 september 2009

Unplugged.

Två dygn utan dator hör inte till vanligheterna, särskilt inte som jag varit hemma största delen av helgen. Men ibland är det skönt att inte ens slå på datorn, eftersom jag annars lätt fördriver en massa tid vid den som jag egentligen vill utnyttja till annat. Istället har jag varit ute och promenerat och cyklat, umgåtts med en kompis, loppisfyndat (veckans skörd: träningsbyxor, karott med lock, kofta, hatt m.m.), tränat, tittat på en av världens bästa tv-serier och förstås pysslat med allt möjligt. Mormorsrutorna som jag påbörjade förra söndagen är klara. Det är verkligen kul att virka dem, men ack så tråkigt det är att fästa alla trådar! Nu går det inte att ladda upp nån bild, så jag får visa dem en annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails