torsdag 11 maj 2017

Sedan sist....

.... har jag varit väldigt glad åt alla mina stickade plagg, för herregud vad kallt det fortfarande är! Skärpning, våren!

.... har jag blivit besatt av Skam igen. Oj oj oj. Väntar på klipp, analyserar och spånar på teorier i ändlösa chattrådar med vänner, kollar fan art och roliga memes på instagram och pendlar mellan olika mer eller mindre extrema känslolägen, allt utifrån vad som händer i serien.

.... har jag köpt en ny telefon. Största fördelen med den är att den inte måste sitta i laddaren typ hela tiden för att inte batteriet ska dö, men den har också lite bättre kamera än den gamla. Kanske kan det sänka tröskeln för att blogga, även om det inte märkts ännu.

.... har jag sytt några klädesplagg till Frallan, som fyllde år förra veckan. Bland annat en liten skjorta, som jag blev väldigt nöjd med. Bilder på den och de andra sakerna kommer en annan dag.

2 kommentarer:

  1. Ja fy för denna fisvår men inspirerad till att sticka sockor blir en ju! Ska bli roligt att få se Frallans nya skjorta och du övertygade mig nog just om att börja titta på Skam till sist! Såg färdigt Enlightened igår och behöver något att nåla till. Skam fåre bli!

    SvaraRadera
  2. Sedan nu och sist, saknar jag dej! Är också nyfiken på Frallans skjorta! Ber om ursäkt om detta blir min andra kommentar.. Trodde nämligen att jag skickade en igår.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails