måndag 20 mars 2017

Sedan sist....

.... har jag börjat på yogakurs och, i första övningen på första kurstillfället lyckats ådra mig sådant ryggskott att jag fick lov att sjukskriva mig.

.... har jag köpt en jättefin storskjorta/klänning från Marimekko för 55 kronor. Jag ❤ second hand!

.... har jag stickat en halv tröja. (Om någon undrar hur det är kompatibelt med punkt ett, så kan jag meddela att det är genomförbart, om än kanske inte tillrådligt, att sticka även om man ligger platt på rygg). Tyvärr tror jag att jag måste repa en bit, eftersom den verkar bli för stor.

.... har jag plockat fram sneakers och vårjacka. Idag snöar det.

.... har jag stickat klart ett par galna restgarnssockor och haft huvudet fullt av nya sockstickningsidéer.

1 kommentar:

  1. Vad fint att höra ifrån dig! Hoppas ryggskottet släpper. Skrattade gått åt vårambitionen. Jag gjorde samma sak - gick ut i jeansjacka och höll på att frysa ihjäl på hemvägen. Men härifrån borde det gå fort!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails