torsdag 22 augusti 2013

Fyraårsdag, fintyger och frågelåda.

Hurra hurra hurra hurra för bloggen som fyller fyra år idag!
Så passligt kom ett paket med fina ekologiska tyger som jag köpt på Etsy fram idag. Nästan som en födelsedagspresent! (Egentligen var det mer tänkt som en födelsedagspresent till mig själv, men det blev ju extra lämpligt att de anlände just idag.)


Tidigare år har jag ju haft tävlingar när bloggen har jubilerat, men jag har inte hunnit tänka ut någon sådan i år. Något extra ska man väl ändå bjuda på när det är födelsedag, så vi kör lite frågor och förslag tänkte jag. Är det något särskilt du vill veta eller har du förslag eller önskemål på något jag ska skriva om? Fritt fram att fråga isåfall!

8 kommentarer:

  1. Vilka häftiga tyger! Gillar speciellt det med tigrarna.
    Och grattis, grattis till bloggen på födelsedagen! :)

    SvaraRadera
  2. Jag undrar vad, av allt du sytt/tillverkat under åren, som du är mest nöjd med?

    SvaraRadera
  3. Vilka jättefina tyger! Grattis till bloggfödelsedagen!

    SvaraRadera
  4. GRATTIS!
    (Måste nog kika här, för det kan vara så att det närmar sig här med:D )
    Underbara tyger! Här fastnade jag ju på katterna naturligtvis.)
    Jag är lite nyfiken på hur/om du influeras av bygden du bor i? Eller jag tänker väl eg de starka traditioner som, tack och lov, bevaras av många speciellt där.
    (Jo jo, andra ställen också, men du förstår förhoppningsvis vad jag menar :D )

    SvaraRadera
  5. Gillar verkligen katterna! Grattis till bloggen också :)

    SvaraRadera
  6. Hipp hipp hurra!! Jag undrar hur bloggandet har känts genom åren, har det alltid känts roligt & värdefullt eller har du funderat över att lägga ner nån gång? Hur kom det sig att du började blogga & vad gillar du mest med bloggosfären?

    SvaraRadera
  7. Grattis! Vilket återbruk pyssel är du mest nöjd med? Vilket material är roligast att jobba med?

    SvaraRadera
  8. Grattis till jubileet! Är det något hantverk som du ännu inte provat på som du är sugen att lära dig mer om?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails