söndag 22 augusti 2010

Ettårsdag och tävling!

Idag, den 22 augusti, är det ett år sedan jag skrev mitt första inlägg på den här bloggen. Det ska firas med en utlottning! Jag tänkte lotta ut tre paket med pysselmaterial. Exakt vad som hamnar i paketen är inte klart än, utan jag plockar ihop lite smått och gott ur gömmorna åt dem som vinner. Det kan bli tyg, pärlor, knappar, garn, band, och annat.

Vi gör som brukligt är i bloggvärlden: en kommentar till detta inlägg ger en lott, länk till tävlingen från den egna bloggen eller hemsidan ger ytterligare en lott. Tala om ifall ni har någon speciell favoritfärg eller om jag får blanda fritt, så har jag nåt att gå efter när jag plockar ihop era vinster. Tävlingen pågår augusti månad ut och vinnarna dras den 1 september. Du som deltar i utlottningen och som inte har egen blogg, lämna gärna e-postadress så att jag kan nå dig om du vinner.

Lycka till!

OBS! Tävlingen är nu avslutad.

75 kommentarer:

  1. Oh oh! Jag vill vara med! Jag har länkat, så två lotter tack :-) Spännande med lite hemliga paket. O om du vill veta favoritfärgerna så e det turkost, grönt och vinrött. Men alla färger e fina! O grattis till ett år i bloggvärlden.

    SvaraRadera
  2. Hej! Grattis på 1-årsdagen. Vad roligt med tävling hos dej. Jag är gärna med och jag länkar på min blogg också.
    Mina favofärger är blå, lila och turkos. Men allt går bra, bara INTE gult och brunt.
    Önskar dej en skön vecka.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  3. Grattis! Alla färger är toppen,spännande!

    SvaraRadera
  4. En lott till mig! Alla färger är fina, men rosa använder jag nog inte så mycket...

    SvaraRadera
  5. Jag vill vara med ochjag länkar på min blogg också. Alla färger är fina, men mina favofärger är röd och blå

    SvaraRadera
  6. Jeg har akkurat oppdaget denne hærlige bloggen! Du lager så mye jeg aldri har sett før. Jeg må lære mer.

    Jeg liker alt av farger.

    Hilsen Fama, Norge

    min mail: anihaarb@online.no

    Jeg har ikke egen blogg.

    SvaraRadera
  7. Jag vill jätte gärna vara med i utlottningen och länkar på min blogg också!

    Du får välja färgerna! :)

    SvaraRadera
  8. Jag är också med, men jag har ingen blogg.
    Jag gillar alla färger utom riktigt skrikiga neon.

    Augustihälsningar från Finland.
    mlaymark@gmail.com

    SvaraRadera
  9. Jag vill också vara med :-) Jag gillar alla färger utom pastellfärger.

    Grattis :-)

    SvaraRadera
  10. Utan pyssel av olika slag skulle fritiden vara tråkig ...
    /Gunnel i Täby (guki@live.se)

    SvaraRadera
  11. Svårt att låta bli att lämna en kommentar till detta inlägg med en så fin tävling :) Grattis till ett år i bloggvärlden! Sagt det förr och säger det igen, du är enormt kreativ och gör väldigt häftiga grejer.

    SvaraRadera
  12. Wow det lät skoj .....jag vill oxå vara med ....iddin fina utlottning ....hälsningar Marie
    Marre71@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. jag vill vara med och tävla, tycker om alla färger =)

    SvaraRadera
  14. Grattis till årsdagen! Jag vill gärna vara med och tävla!

    SvaraRadera
  15. I´m all in! Gillar de flesta färger beroende lite på vad de ger färg åt... Kram Mia,
    länkar såklart

    SvaraRadera
  16. Grattis på 1-årsdagen! Jag vill gärna vara med i utlottningen.
    Jag gillar plommon, olivgrön, jordnära färger.
    :-)

    SvaraRadera
  17. Vad roligt att hitta till din blogg!
    Jag deltar gärna i tävlingen om det inte är för sent.. Jag har inte riktigt ork just nu att länka.. klockan tickar och jag är väldigt trött.. Men om jah trots allt skulle vinna så är det bara att blanda. Överraskningar är bäst! ;)
    /Emma

    SvaraRadera
  18. Hej!
    Grattis på ettårsdagen!
    Jag är gärna med i utlottningen :)

    SvaraRadera
  19. Grattis. Jag vill gärna vara med i din utlottning.
    Färg spelar ingen roll.
    kan inte länka så bra, så det får bli en lott.
    Britt

    SvaraRadera
  20. Å så spännande! En lott till mig, tack :-)
    stickenickan_snabelA_hotmail_punkt_com

    SvaraRadera
  21. Åh, jag vill vara med och tävla. :) Jag gillar alla färger men använder mest turkos, lila och grönt. :)

    SvaraRadera
  22. Jag vill gärna vara med, med en lott, jag gillar alla färger, men gärna starka och klara sådana! Grattis på ett-årsdagen!

    SvaraRadera
  23. Åh, en sån här dag som i dag, som är motig på fler än ett sätt, var det kul att snubbla in i din blogg :) Är gärna med i lottningen. Gillar rött, gulgrönt och svart, och en massa andra underbara färger såklart!
    anna.preutz@gmail.com

    SvaraRadera
  24. Jag vill jättegärna vara med och tävla. Jag älskar alla färgglada färger. Så stoppa ned lite färgglatt så blir jag glad, typ blått,rött,gult eller grönt :).

    Lisa_thesounds@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Grattis på Ettårsdagen!! Så klart jag vill vara med och fira!

    Favoritfärgerna är grönt och lila, ju mörkare desto snyggare egentligen. Rosa är min minsta favorit, men det har å andra sidan min dotter som en av sina favoriter (näst efter rött och grönt) så plocka du vad du hittar om jag skulle ha turen på min sida. :)

    SvaraRadera
  26. Jag vill också vara med och tävla och länkar till dig från min blogg! Jag gillar de flesta färger, men blått är nog min absoluta favoritfärg.

    SvaraRadera
  27. Åh så roligt! Jag vill gärna vara med, och jag länkar så klart! Jag är just nu väldigt förtjust i knalliga varianter av grönt, rött, rosa och turkost. Och prickigt. Om det nu är en färg.

    SvaraRadera
  28. Åh vad roligt med en utlottning! speciellt när man hittar en i tid för att vara med. Jag är väldigt förtjust i prickigt i alla färger, om jag skulle ha turen på min sida dragningsdagen.
    Jag länkar även till min blogg.
    Hälsningar Karin på Ösäter

    SvaraRadera
  29. Jag vill vara med! Jag har länkat från min blogg också!

    Jag gillar de flesta färger, men föredrar rockigt framför gulligt :)

    SvaraRadera
  30. Grattis till ettåringen! Jag är gärna med! Länkar från mig blogg och du får välja färger helt fritt :) (är dock ej så förtjust i pastellfärger..)

    SvaraRadera
  31. Vilken rolig blogg du har. Och jag beundrar din stora kreativitet. Jag vill också vara med och tävla-jättekul! Jag har aldrig tur i lotterier, och om jag vinner här, så är jag tacksam för vad jag än får... Hälsningar Ewa

    SvaraRadera
  32. Jag älskar utlottningar och att pyssla. Visst är det kul att blogga? Grattis till ditt första år med den här bloggen.
    Jag länkar från min blogg också och mina favoritfärger i höst är mustiga lila o rosa färger.

    SvaraRadera
  33. Skojjigt med hemliga paket! Jag har ingen särskilt färg utan en fullständig mix är roligare.
    Länkat har jag här:
    http://handarbete.appelklyftig.com/#post41

    SvaraRadera
  34. jag med! :) har ingen blogg så en lott får jag nöja mig med. blå är min favoritfärg.

    SvaraRadera
  35. Grattis till ditt första år! Fantastiskt!!
    Spännande utlottning som jag gärna är med i.
    Om jag skulle få vinstlotten: blanda och ge...
    Kram

    SvaraRadera
  36. Hej har precis hittat till din Blogg och det här är en tjej i helt min smak.
    mvh Lena

    SvaraRadera
  37. Hej!
    Grattis på 1-årsdagen!
    Och grattis till mig som har en ny blogg på listan... :-)
    /Malin

    SvaraRadera
  38. Grattis till året med bloggen!
    Jag vill ju gärna vinna något och får nog konstatera att grönt är min bästa färg, även om jag gillar de flesta.

    SvaraRadera
  39. Oj vad spännande :) Ja vill absolut vara med!

    SvaraRadera
  40. Här vill jag vara med! Vill gärna ha lite höstfärger: rött, orange, grönt... Eller nåt annat, svårt att välja!
    nell.andreasson@telia.com

    SvaraRadera
  41. Jag vill gärna vara med i utlottningen och har länkat i min blogg - två lotter, tack! Kul att hitta en ny blogg också - jag lägger in den i bloglovin, så att jag kan ha koll på dina inlägg framöver! :-)
    Jag gillar alla färger!!

    SvaraRadera
  42. Grattis på ettårsdagen!
    Jag har länkat från min blogg :)
    Favvofärger just nu: rosa, grönt och turkost.

    SvaraRadera
  43. Grattis! Alla färger är härliga.

    SvaraRadera
  44. GRATTIS på 1 årsdagen!
    På din ettårs dag startade jag min blogg, kul idé för firande!
    Jag är gärna med och tävlar.
    Favvofärg? Ja, nästan alla klara fina. De passar bra till alla svarta kläder...

    SvaraRadera
  45. grattis på ett årsdagen
    hoppas att du kan fira många år till i bloggande jag tycker om din blogg den är inpirerande lycka till i fortsättning jag hoppas på att vinna kram maria jag vill så klart tävla

    SvaraRadera
  46. Hej vill gärna vara med i din tävling har följt din blogg sen en tid tillbaka och gillar den. Jag säger också Grattis. Lillemor

    lillemor.fr@netatonce.net

    SvaraRadera
  47. Gratulerer med 1 år som blogger!
    Klart jeg vil være med på denne konkurransen.
    Har en fridag idag og da passer jeg på og se meg rundt i bloggverden og helt plutselig så havnet jeg her.
    Hit kommer jeg gjerne tilbake på besøk!
    Jeg har linket til deg i sidebaren på bloggen min.
    Liker egentlig mange farger men man blir ju så glad av rødt så jeg trur jeg sier detakkurat nå.

    Ha en fortsatt fin uke!

    Pernilla

    SvaraRadera
  48. Jag vill givetvis vara med och vinna. . .


    Länkar även från min blogg. . . http://belindasmamma.blogspot.com

    SvaraRadera
  49. Grattis till 1 år!
    Jag är gärna med och tävlar och gillar att pyssla med alla färger. Just nu mest färgglatt, men det svänger kraftigt så jag blir glad för precis allt :-)

    SvaraRadera
  50. Oj vad spännande. Klart jag vill vara med och vinna. Länkar till min blogg. Kram sytanten

    SvaraRadera
  51. Grattis! vill gärna vara med och tävla.

    SvaraRadera
  52. Jag vill vara meeeeed! Gillar alla färger, gärna starka och glada :)

    SvaraRadera
  53. Vad kul det är att snubbla över trevliga bloggar! Naturligtvis vill jag vara med i utlottningen och har länkat från min egen blogg. Två lotter för min del alltså =0)

    Jag gillar alla möjliga färger, men om jag måste välja så står blått, rött, lila och grönt högt i kurs.

    SvaraRadera
  54. Grattis till ett år. Jag vill gärna vara med, jag har länkat från min blogg också. Oj, va svårt att välja när man tycker alla färger är fina. Men lila och grönt ligger på topplistan. Alla färger med små söta vita prickar på är annars storfavoriten =)

    SvaraRadera
  55. Grattis och ja tack jag vill gärna vara med, en lott blir det. Färgerna som just nu står högst i kurs är grått/grafit, grönt och blått och minst rosa, men det mesta går bra. Hur som helst är det trevligt med en överraskning :-)
    Allt gott hälsar Mia
    mia.o.eriksson@comhem.se

    SvaraRadera
  56. Hej! Jag vill jättegärna vara med och tävla, och gratulera till bloggandet! Vad gäller färger gillar jag allt som är färgsarkt :)

    SvaraRadera
  57. Vjll gärna vara med..
    Alla fäfger e fina ..på sitt sätt..
    Mvh
    Doris
    vivdor@hotmail.com

    SvaraRadera
  58. Weeei!! Jag vill ha ett fint prickigt paket att pyssla med i höst. Jag kommer behöva mycket att sätta händerna i och koppla av plugget! Länkar från bloggen!

    Kram!

    SvaraRadera
  59. Jag vill gärna vara med och tävla!
    Jag har inte några färgönskemål, blir hellre överraskad!

    Jessica
    sangpedagog(at)gmail.com

    SvaraRadera
  60. Jag bugar och gratulerar till 1-årsdagen! Jag är självklart med och har tipsat om det på min blogg! :)

    Jag gillar starka, glada färger, mycket knalligt ska det vara! Men även retrofärger går hem.

    Nu håller jag tummar och tår!

    Kramalin

    SvaraRadera
  61. Oj, vad kul att hitta en ny blogg och särskilt en fin som denna!
    Omöjligt att inte ta chansen att vinna paket med blandat smågodis. Gillar de flesta färger, men rött, grönt och svart är nog favoriterna.
    Länkar på min blogg för att öka vinstchansen och för att fler ska kunna hitta hit och bli inspirerade.

    SvaraRadera
  62. oj,så spännande. Mina färger är oftast blå och lila, men något annat som kontrast vore också välkommet.Kerstin Y.

    gunnar_ydgren@hotmail.com

    SvaraRadera
  63. Kul med utlottningar
    hoppas på tur fast jag ingen blogg har
    gillar dova mättade färger
    Ewa
    ewa.lo@telia.com

    SvaraRadera
  64. En ny blogg för mig att följa, mycket spännande att läsa ifatt. Klart jag vill vara med och tävla och länkar från min blogg. Jag gillar alla färger!

    SvaraRadera
  65. Tack för titten hos mej, och jag är gärna med och tävlar hos dej!

    SvaraRadera
  66. Grattis! :) Jag gillar alla färger men kanske turkost och grönt lite extra mycket. Kram! /KarinS

    SvaraRadera
  67. Grattis ! Tänk vad tiden går fort !
    Jag deltar med en lott

    SvaraRadera
  68. Grattis till ettåringen! Jag tävlar gärna med en lott :-)

    SvaraRadera
  69. Oh! Höll på att missa det hela! Kör vidare med din blogg! Den är väldigt inspirerande och fin! Och jag anmäler nu mig till tävlingen!

    SvaraRadera
  70. Oj, i sista minuten upptäckte jag ditt senaste sätt att ragga kommentarer ;) Jag behöver väl inte skriva någon favoritfärg...

    SvaraRadera
  71. Oh, spännande!
    Jag har bloggat om Tyg och otyg här: http://ingur.com/sigrinn/wordpress

    Jag gillar färger i alla varma nyanser (och svart!) :)

    SvaraRadera
  72. Så fin blogg, Ida! Min dator och jag är inte kompisar idag, så jag hoppas den kommer med...
    Älskar starka, klara färger!

    Grattis på "födelsedagen" och lycka till vidare :)
    Hälsningar från Jennie I Notodden, Norge (hallquists@spray.se)

    SvaraRadera
  73. Grattis på 1-årsdagen!
    Det är verkligen en fin blogg du har!
    kram Fia

    SvaraRadera
  74. Inspirerande blogg och jättekul med tävling.

    Grattis! Roligt att du hållit igång bloggen så länge som ett helt år, då finns mycket för mig som nykomling att kika på.

    Jag är gärna med i tävlingen, och har länkat till dig samt berättat om din tävling på min egen blogg.

    Min mailadress är batzordea@gmail.com

    SvaraRadera
  75. Hej !

    Grattis på ett årsdagen !
    Du har en trevlig blogg och jag kommer att följa din blogg dig i fortsättningen.
    Gillar garn o pärlor ( men inga plast )
    bittan4@gmail.com

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails