fredag 30 april 2010

Bloggtips!

Jag vill tipsa om roliga Tygkassebloggen som drivs av Norrbottens läns hemslöjdskonsulenter och hemslöjdsförening. Beskrivning och gott om inspiration till tygkassar i alla möjliga modeller och utföranden, och mer blir det, eftersom alla får skicka in bilder på sina kassar. Min favorit är nog den med den broderade gamla Konsum-loggan som finns på bild på bloggens banner. Jag hittade till tygkassebloggen tack vare en länk från likaledes trevliga bloggen Kurbits.

Kassen nedan sydde jag förra året av ett örngott. Knappen som sitter på har texten "Not buying it" vilket jag tyckte passade bra eftersom syftet med kassen var just att slippa köpa plastpåsar vid varje handling.

Edit: Och nu fick min kasse äran att vara med på Tygkassebloggen också. Jag niger och tackar för det! :)

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Så fin kasse! Jag lånade din bild och länkade till dig från Sykassebloggen, hoppas att det var okej? Mvh Maria

    SvaraRadera
  2. Jamen självklart! Jag såg det just nu när det inlägget poppade upp i min länklista. :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails